Vianočný koncert ZUŠ v Považskej Bystrici

16.12.2017

Som veľmi rada, že môžem byť súčasťou takých podujatí ako bol práve Vianočný koncert ZUŠ v Považskej Bystrici. K tejto škole mám veľmi blízko aj vďaka spolupráci s jej Dychovým orchestrom, s ktorým máme za sebou množstvo vydarených koncertov ako napr. Večer filmovej a populárnej tvorby alebo každoročné Novoročné koncerty.

Nový Big band pod vedením Petra Štraucha ml.

Musím povedať, že dodnes som veľkým trémistom, aj keby to niekedy človek ani nepovedal. Samozrejme sú koncerty, kedy sa "pani" tréma nedostaví, teraz mi dá za pravdu asi každý umelec, vtedy to vystúpenie nie je ono. Ako sa hovorí: "musí ťa predsa niečo vyhecovať!" Počas generálky koncertu som doslova prepadla atmosfére a ocitla som sa niekde v predstavách môjho detského koncertovania. Zaspomínala som si ako som rôznymi spôsobmi bojovala proti tréme až mi to pekne ostalo do môjho vystúpenia. Nuž, ale keď má človek za sebou 20 ľudí ide to vždy o niečo lepšie. Spoločne s Big bandom ZUŠ v Považskej Bystrici pod vedením Petra Štraucha ml. sme si spoločne pripravili pieseň Let it snow! Okrem tohto čísla mali poslucháči možnosť počuť ďalšie piesne v mojom podaní. A to: Winter wonderland a Have yourself a merry little Christmas s krásnym saxofónovým sólo Petra Štraucha ml.


Tu je ukážka z vystúpenia a krátky rozhovor :)

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky